Beach 2010

Återigen var det ett mycket lyckat Beachpass.
Så grymt bra stämning på dessa pass, alla är toktaggade!
Sommarhits avlöser varandra och finallåten på spinningen är bara bäst!

Det var synd att jag inte fick med mig någon idag eftersom det var fullbokat men nu mina damer har ni en sista chans på tisdag om två veckor. Det gäller att ha framförhållning. Bättre att boka in sig långt innan och sen boka av om något annat skulle dyka upp. Så håll utkik på www.iksu.se och boka in er på den sista uppladdningen inför sommaren, ni kommer inte att ångra er. De bjuder t.o.m på godis, vindruvor och saft under spinningpasset ;) 
Bra lockbete va?!

Nu blir det tvslappande resten av kvällen!


En liten sneakpeak på mitt somriga träningslinne från Reebok.
79.50 kr på Stadium, skynda och fynda. Det fanns massor med färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0