Beach 2010


Kom och va´ med på ett tufft pass med sommarkänsla tisdag 27 april på IKSU sport!

BODYPUMP®/Cykel 90 min tisdag 27/4 kl 17.15

Kom och svettas med Pernilla och Susanna. Passet börjar med 45 minuter BODYPUMP och avslutas med 45 minuter Cykel. Temat för kvällen är Beach 2010 vilket är passande nu när sommaren närmar sig med stormsteg.
Ta gärna på dig dina somrigaste träningskläder och gör dig redo för en utmaning som garanterat väcker dina muskler ur vinterdvalan.

Välkomna!  (Bilder och text från http://www.iksu.se )


Jag, Sandra, Marie och Linnea ska självklart dit och kämpa:)
Någon mer som hänger med?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, det hade jag SÅ gärna hängt med på, men nu när jag ser det så är det fullbokat förstås=(

2010-04-26 @ 07:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0