Sommar + sockerstopp = ???

Jag funderar nu på att göra det jag kallar ett sockerstopp.
Jag vet bara inte hur det ska fungera på sommaren samtidigt som jag jobbar på ett café :)
Känner dock att det skulle vara mycket skönt för sommaren har en tendens att bjuda på lite för mycket godsaker och jag blir så himla trött och hängig av allt socker.

Ni som inte hängt med tidigare kan läsa om sockerstoppet under den kategorin till höger.
Här är första inlägget i april: http://idmi.blogg.se/traningspepp/2010/april/sockerstopp.html#comment

Jag ska fundera över dagen, om någon vill haka på så är ni mer än gärna välkomna :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med en ny blogg att läsa :) Jag hänger gärna på sockerstopp.

2010-07-26 @ 07:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0