Torsdagkur

Idag känner jag mig lite bättre.
Fortfarande otroligt snorig och hostig men det är helt klart en förbättring ändå.
Jag har inte sovit så jättebra eftersom jag vaknat lite då och då med rinnande näsa.
Dagens uppgift blir att kurera, ska vara hemma hela dagen och dricka te och bara ta det lugnt.
Jag tänker eventuellt ta mig ut på en promenad i solskenet även om det blåser extremt mycket.
Lite frisk luft gör föhoppningsvis susen.
Imorgon ska jag jobba heldag och åka skidor med barnen så det gäller att vara pigg och kry då.
Nu ska jag försöka knåpa ihop ett gymschema som jag ska starta med så snart jag är frisk.
Hörs senare!
Onsdagskvällen vitaminbomb: fruktsallad med kesella och kanel med pressad lime ovanpå samt apelsinklyftor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0