Summering v.10

Jag har jobbat hela veckan men ändå hunnit med endel träning även fast jag inte varit helt frisk från förkylningen. Jag har medvetet tagit det lite lugnt och inte kört dubbla pass etc.
Det jag hunnit med i veckan är:
  • Spinning 55 minuter
  • Gym: ben, bröst och mage
  • Spinning 40 minuter
  • Stepdance 60 minuter
  • Gym: rygg, axlar, triceps
  • Skidor 40 minuter
Det var veckans träningsdos. Till veckan kommer jag att utöka den och köra mer styrketräning och kombinera kondition och styrka mer än vad jag gjort i veckan. Jag är dock mycket nöjd med min comeback efter två veckors sjukdom.
Nu ska jag göra en kopp te och krypa ner i soffan inför Solsidan, jag är redo för v.11!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0