Stegklubben

Jag försöker registrera mig på något som heter Stegklubben.
Där man tydligen lägger in alla steg och omvandlar träning till steg och så vidare.
Det går tyvärr riktigt dåligt för jag får inget aktiveringsmail och kan därmed inte komma in på min sida.
Hyffsat irriterande nu när jag är så taggad.
Jag får försöka senare igen.
Har inte heller lyckats med några inställningar på min stegräknare, jag är så sjukt dålig på teknik.
Jag har i alla fall på mig min stegräknare idag, dock inte så lönsamt när man sitter på universitetet ;)
Strax blir det gym och spinning i alla fall, om man nu kan omvandla träning till steg kommer jag ju skrapa ihop några stycken då i alla fall.
Jaja, jag provar vidare med detta.
Någon som vet hur det funkar kan ju gärna hojta till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0