Skidor

Hejhej!
Hoppas ni alla haft en härlig helg och att ni kunnat njuta av solen.
Imorse vaknade jag till ett dimmigt Byske utan solsken.
Jag bestämde mig ändå för att ta mig en skidtur på havet.
Pappa åkte ut och fiskade med skotern men jag skulle inte hinna till bussen om jag följde så jag sparar det till senare i vår. Hursomhelst så blev det en härlig skidtur. Det finns så många olika skoterspår att åka så det är bara att välja och vraka vilket håll man vill åka.
Efter en stund tittade solen fram och jag höll på att drunkna i mitt eget svett :)
Blev ingen superlång sväng för jag har känt mig rätt förkyld hela helgen men skönt att komma ut och röra på mig var det i alla fall.
Byskeälven och alla dess skoterspår som leder ut till havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0