Just Dance!

Woooooop...har varit på Stepdance ikväll.
Alltså så sjukt roligt att jag blir glad bara jag tänker på det.
Känns som jag tagit ett piller med glädje för jag blev så glad av det.
Det var som sagt sjukt roligt men det var samtidigt SJUKT jobbigt.
Alltså så svettig som jag var brukar jag inte ens vara efter ett spinningpass och på spinningen är det ungefär utlandssvettningar (när man solar och blir dyngsvettig).
Stepdance är dessutom bästa konditionsträningen för man kan inte ge sig hur trött man än är.
Jag överdriver inte när jag säger att vi körde ca 5 finallåtar och när det är finallåt tar man ut sig som att det är det sista. Jag kan inte förstå hur man orkar ta ut sig så mycket som man faktiskt gör.
Musiken gör allt, vilket jäkla drag.
Ja, ni märker ju....jag är i extas när jag skriver om detta.
Har ni chans att testa Stepdance så gör det, otroligt roligt!
Nu blir det varje torsdag!
Tjiiiing!
Jag är Nya Zeeland glad nu efter Stepen. (I Nya Zeeland var jag så glad jämt och mådde så bra, det är alltså mycket positivt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0