Jäkla stegräknare

Idag hade jag på mig stegräknaren på jobbet.
Vi var ute på förmiddagen och jag hade tur att mina småpluttar ville gå i skogen typ hela tiden så vi gick fram och tillbaka, fram och tillbaka. Jag tyckte det skulle ha blivit en hel del steg på nästan 2 h ute. När jag kom in stod räknaren på cirka 200 steg och då hade jag haft på mig räknaren sen jag steg upp klockan 7. Den hade alltså nollställt sig någongång under förmiddagen, MYCKET irriterande. Jag satte den i byxkanten efter lunch och nu tror jag den räknat rätt (hade den i troskanten först). Jag hade den dock inte på mig när jag tränade Core och spinning men har omvandlat stegen på http://www.stegraknare.se/ så blir ju rätt bra ändå.
Nu ska jag äta middag sen blir det nog en liten promenad, är så bitter att alla mina steg från förmiddagen försvann så måste samla ihop mer, tyyyypiskt :)
Resultatet från första dagen kommer sen, har ännu inte kunnat komma in på den där sidan där allt ska redovisas, ska prova igen ikväll.
Hur går det för dig Maya?

Kommentarer
Postat av: Maya

Typiskt oxå!

Jo för mig går det väl ok. Inte mer än så. Har varit lite trött i början av veckan, kan det bero på helgens bravader och att man ställt om klockan mån tro?

Men nu känner jag mig på G igen.



När du ska leta upp mig på stegklubben.se så heter jag MayaBurman. Men vi gör så här, att vi börjar den dag du känner dig redo med din stegräknare.



Jag har oxå haft lite trubbel med min en dag då jag tappat den i golvet och den då nollställt sig, men som tur var kom jag ihåg ca hur många steg det var innan den nollställt sig, så jag kunde föra in det sen.

2011-03-30 @ 19:01:41
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0