Energirik träning

Idag gick det mycket bra att träna.
Det var ett nytt Corepass som jag inte provat förut och som jag gillade mycket. Bara bra musik och riktigt tunga övningar. Det kändes typ som att jag aldrig tränat mage förut, så mycket krampade den i slutet, såå bra.
Spinningpasset var grymt bra, precis vad jag behövde eftersom jag tyckt spinning varit lite halvtråkigt på sistone. Jag kunde köra på järnet och gav verkligen allt.
Att ha Dannys In the club som sista låt är genialt, det går inte att låta bli att köra som en galning fastän man tror att benen ska sprängas av utmattning eller att man ska explodera av pulstoppar högre än den högsta gran, genialt alltså, genialt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0