Iphone

Denna kväll har gått i Iphones tecken.
Jag gick in och handlade mig en efter jobbet idag.
Sen kunder jag inte slita mig ifrån den.

Som tur var fick jag ett sms av Cissi att det bjöds på allsång och kvällsfika på Odengatan så jag snörade på mig löparskorna och bokstavligt talat kutade dit. Det är enbart ca 1,5 km så det var bara att springa så snabbt jag orkade hela vägen, min stackars kropp blev nog helt chockad av att springa. Som tur var skulle jag ju hem också så efter lite mysigt snack och lite Iphonekunskaper rikare så sprang jag hem igen.

3 km intervallpass får jag se det som. Inte fy skam för en kropp som inte löpt på flera månader.
Jag eftersvettas dock fortfarande och är inte ett dugg trött, träning på kvällen gör susen om man vill vara vaken några timmar extra. (Det var dock inte min plan men...)

Dags för mig att ta tag i löpningen nu, det är ju faktiskt riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0