Comeback!

Jag har ju startat en "vanlig blogg" men nu längtar jag efter min träningsblogg. (Det ena utesluter inte det andra).
Min träningsinspiration har frodats nu under min semester och jag längtar verkligen att köra igång ordentligt och träna nu. Träningsbloggen brukar verkligen vara en bra pepphjälp för min egen del och det gör att jag får mer lust till att träna och äta bra om jag får dela med mig av det, då kan jag lixom inte fuska lika mycket för en ärlig blogg är viktig tycker jag :)
Well, nu kör vi va!
Har ni kommit igång under/efter semestern?

Kommentarer
Postat av: soffan

Hej Ida!



Jag såg på Saras blogg att du är på jakt efter gym i Stockholm, och ville bara säga att du är hjärtligt välkommen till Sportlife för att provträna, som min gäst, any time :D . Bara maila eller lämna en kommentar på min blogg, så sätter jag upp dig på gästlistan.



Mvh Soffan

2011-07-25 @ 23:43:55
URL: http://soffans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0