Torsdagstrött

Jag ligger en dag före denna vecka, har trott det varit torsdag hela dagen och kanske är det därför jag känner mig trött och sliten, brukar alltid känna mig torsdagstrött :)

Idag hade jag två kompanjoner på gymmet, Josse och Sara.
Vi värme upp med rodd sedan blev det en blandning av allt möjligt.
Biceps, triceps, lår, rumpa, insida lår, axlar och mage.
Grymt bra även om vi kanske inte utnyttjade tiden till max men man måste få ha trevligt också :)

Det kommer att kännas i kroppen imorgon i alla fall, det kan jag lova!

Är så trött nu så det känns som jag kan gå och sova.
Ska ta tag i lite uppackning i lägenheten, så länge jag orkar!


Torsdagstrött!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0