Step

Träningen idag var riktigt rolig och grymt jobbig.
Jag kände redan innan passet att jag var sliten i kroppen och det blev ju inte direkt bättre men det var bara att köra på järnet för jag vill ju inte att någon annan ska kunna tro att jag inte orkar ;)
Jag tycker dock det är riktigt skönt att det går att pressa sig även om man känner sig helt slut, det är bara att bestämma sig så lyder kroppen ändå även om det kan kännas omöjligt.
Imorgon blir det en välförtjänt vilodag från träningen.
Jag tänkte passa på att promenera lite, har knappt sett dagsljus de senaste dagarna eftersom vi pluggat men imorgon ska jag plugga hemifrån har jag tänkt så då kan jag ta en promenadpaus medan det är ljust ute.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0