Sliten men starkare

Sorry sorry, uppdateringen nu är kass.
Jag jobbar, tränar och umgås med mina vänner.

Träningen idag blev Core och Spinning. Min kropp var helt död efter måndagens spinning och gårdagens pump. Mina ben ville verkligen inte vara på spinning och mina armar ville verkligen inte göra armhävningar eller stå i någon planka men jag gjorde det och det är väl dessa pass som man kan känna sig extra stolt över?  De pass då kroppen är heeelt slut från första minuten men man kör på allt man bara orkar tills mjölksyran har nått sin topp, det är väl då träningen ger som bäst också? Det är de minuterna som jag kommer vara starkare nästa gång?

Jag lever i den tron iaf och det gör mig starkare, åtminstone psykiskt när jag sitter där på cykeln.

Nää nu är det sova som gäller igen.
SOVMORGON till 7.00 imorgon, yeeees!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0