Sista

Oj vad jag har bloggat idag, tur det för imorgon blir det lite av den varan för jag ska jobba 8-16 och åka buss typ en timme både före och efter jobbet. Spännande att vikariera på nytt ställe.

Spinningen ikväll var precis lika bra som sist. Jag diggar verkligen passet stenhårt. Låtarna är klockrena och upplägget. 4 backar, I love backar och att cykla tungt. Mina ben var med på noterna idag men mjölksyran tittade fram där i slutet men det hör till enligt mig. Grymt skönt att starta veckan med en riktig genomkörare.

Det blev mage och rygg framför tvn när jag kom hem. Plankan på pilatesboll känns kan jag lova.

Nu måste jag försöka sova, väckaren ringer 05.55 imorgon, skrämmande tidigt!

Jag siktar på Bodypump imorgon om jag hinner hem tills dess.

Godnatt


Matchar ansiktsfärg med tröjan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0