Peppfredag!

Alltså yes vilken bra spinning det var idag.
40 minuter stenhård körning och jag kände mig stark.
Florida - Club can't handle me är så sjukt bra.

Efteråt var det dags för Core, det var som om luften gick ur mig.
Var opeppad och det kändes mest bara jobbigt det mesta men jag genomförde passet men där fick jag minsann inte känna mig särskilt stark. Tror spinningen tog all kraft.

Ikväll har jag umgåtts med Liza och Anna, alltid guld värt.
Nu är det bara att peppa inför imorgon, examensceremoni och examensfest samt middag med familjen och inte att förglömma fika hos Isa och hennes familj, ska bli en otroligt trevlig lördag.

Blir inget bloggande utan jag ska bara fokusera på att fira med mina nära och kära.
NU ÄR JAG LÄRARE! Wooohooo!


Kommentarer
Postat av: Pia

Stort grattis, Ida! Lycka till med jobbsökningen lite framöver då firandet är över. Kram

2011-01-15 @ 21:49:46
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Ja tänka sig att nu slipper du ha en fröken (snart iaf) och får nu vara fröken själv. Vilken känsla! Stort grattis Ido!

2011-01-15 @ 23:25:06
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Maya

och jo, shakar för fullt i vardagsrummet. Gör stora hopp från soffan, Headbangar och allt möjligt för att fira dig fröken Ida. Men det hade varit roligare att vara på plats förstås. Och dessutom så kan man väl inte headbanga utan dig o Linnea ;)

2011-01-15 @ 23:27:12
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0