Mål under de kommande månaderna

Alla har vi nog våra smaljeans som ligger där i garderoben (ni vet som Miranda i SATC).
Jag har iaf ett par, eller ja jag har faktiskt två stycken.
Just nu passar inte mina smaljeans särskilt bra och därför så är det mitt mål i vår, att kunna ha dem igen och känna mig snygg i dem. Vad som krävs är disciplinerad träning och en bra kost.

Utöver min vanliga träning måste jag få in promenader på mitt schema, helst morgonpromenader för då brukar fettförbränningen komma igång riktigt bra.

Så fort vi är klara med examensarbetet så kommer jag att få mycket mer tid att lägga ner på träning.
Jag ser framemot att börja köra på riktigt igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0