Lyckönskningar <3

Imorgon flyttar fina Sandra till Stockholm och ikväll har jag sagt hejdå.
Det är en konstig känsla att mina kompisar kommer försvinna en efter en från Nydala.
Vi har haft så många mysiga tvkvällar och så många roliga fester och man vet att man bara har en minut så är man hemma hos någon man kan prata med närsomhelst det behövs. Så otroligt lyckligt lottad jag varit och är som har så bra vänner omkring mig men nu väntar vuxenvärlden för många.
Tur jag inte blir helt själv kvar, Isa...du är bokad många timmar framöver!

Jag önskar dig all lycka i huvudstaden min vän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men jag menar ju det, nu är det bara jag och du kvar här.. hallå, alla bodde ju nyss här?! kan vi boka in lite aktiviter i en kalender så vi har nått att se framemot?

2011-01-04 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0