Konstant trött

Jag känner mig bättre nu, peppar peppar.
Halsen är mycket bättre men huvudvärken består.
Jag har sovit jätte mycket idag men känns som jag somnar för natten snart igen så någonting står inte riktigt rätt till, brukar inte kunna sova på kvällen om jag powernapat.

Dagens höjdpunkt var iaf nästan 1,5 h telefonsamtal med min allra bästa vän! Kvalitetstid på distans.
Jag måste flytta till Stockholm för vi måste bo i samma stad, det har aldrig hänt.

Imorgon vaknar jag förhoppningsvis som en ny människa för detta kommer bli en mycket trevlig helg.
Jag ska hälsa på min älskade syster och hennes familj imorgonkväll, längtar så!


Kan man vara finare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0