Husmanskost

Som jag alltid sagt så är jag inget snille när det gäller mat.
Eller egentligen så har jag ju kunskapen att laga mat men jag har bara inte orken och motivationen.
Idag slår jag på stort och ska äta palt till lunch, det om något är ju verkligen norrländsk husmanskost.
Tyvärr har jag inte knåpat ihop palten själv utan köpt färdig "pitepalt" från Ica, men det är helt okej ändå.
Morötter, lingonsylt och keso blir det till.
Dagens mellis innan träningen får bli mina supergoda bröd jag bakat (recept kommer) och frukt.
Till middag blir det gröt eller soppa, är så svårt att orka ställa sig och laga mat kl 18 när man är vrålhungrig efter träningen. Jag skulle behöva en personlig kock som lagade all min mat ;)
Alla mattips är välkomna, jag är verkligen en rookie i matdjungeln!
(Varför drar hela texten ihop sig när jag skriver från google chrome men inte om jag är inne från explorer, mkt märkligt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0