Discogym

Ikväll släpade jag och min vapendragare oss till gymmet.
Inte sådär överdrivet motiverade och lite halvkrassliga men vi ville ändå aktivera våra kroppar.

Det blev biceps, triceps och sidan av magen. Triceps fick nog jobba mest med hela tre olika övningar.

Ibland har man sådana dagar då det inte är supermotiverande att träna (jaaa, det händer även mig) men då är det iaf bra att man släpar sig dit och kör så mycket man kan och hinner.

Imorgon siktar jag på spinning, har lite abstinens nu eftersom jag inte cyklat sen i torsdags.

Discogym innebär att man pratar rätt mycket samtidigt som man tränar, man lixom umgås samtidigt som man tränar, mycket trevligt men kanske inte så effektivt som när man gymmar själv eller är supertaggade tillsammans. Passade oss mycket bra idag i alla fall :)

Nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0