Busy busy...

Det är fullt upp på dagarna nu i veckan också men sen, jag lovar..då blir det bloggning för fullt :)

Idag blev det gym och spinning.
På gymmet fick biceps och bröst jobba samt magen.
Spinningen var ett 55 minuter pass. Enligt min mening var det enbart dålig musik förutom två av låtarna. Det förstör så mycket för mig, jag satt mest och var irriterad över den dåliga musiken. Självklart blev det ändå ett jobbigt pass för kroppen och jag tog i så mycket jag bara orkade men det lilla extra blev det nog inte för det brukar komma med en riktigt bra låt, då är det bara att köra till musiken.

Jag har mycket att hålla i hjärnan nu också inför examen på lördag så jag tror det påverkar en hel del, satt och funderade hela passet istället för att koppla bort hjärnan och bara lyssna på musiken.

Stresshjärtat är lite påfrestat nu inför slutopponering och så vidare..
Efter onsdag lugnar nog allt ner sig en hel del.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Examen. Så himla fort tiden går. Kan inte fatta att du redan är klar! Grattis i förskott. Kram

2011-01-11 @ 09:11:36
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0