Best of 2010

Jag hade sjukt tur ikväll.
Spinningpasset som jag var på var ett "Best of 2010" pass med årets bästa låtar samt två supertaggade instruktörer. Det var ett grymt pass och jag fick så mycket energi från låtarna och stämningen. Vad sägs om lite "Club can't handle me" följt av "Waka waka" och bästa möjliga finallåt "Mikrofonkåt". Jag kände att kroppen och flåset inte är i topptrim men ignorerade detta och bara körde på, tack gud att jag gillar musik så mkt som jag gör.

När jag kom hem blev det liiite magträning med betoning på lite...
Hade inte så mkt ork kvar och behövde verkligen äta middag.

Dagens pass var en riktig höjdare och jag är peppad på att komma i form nu.
Nu kör vi 2011, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Maya

peppa mig varje dag fram till den 1/2 tack! :D

2011-01-03 @ 21:01:58
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

Härligt, Ida! Vilken peppis du är!



Jag hade tänkt gå på gymmet idag, men sen blev det att promenera fram o tillbaka till Nordanå för ett möte = ca 2x40 min effektiv promenad. Så det fick räcka som träning för idag.



Men imorgon tror jag gymmet får sig ett besök!

2011-01-03 @ 22:41:39
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0