Yey!

Alltså nu är jag sådär överglad som jag blir ibland.
Det måste vara för att jag legat inne i tre dagar utan att gjort något och idag har jag varit ute i solen samt gjort klart två skoluppgifter samt träffat två av mina vänner. Då kan man ju inte bli annat än glad :)
Jag har insett vad det är värdefullt att ha sysselsättning på dagarna och ha en massa ork att utföra saker och ting, man blir ju tokig annars.

Imorgon ska jag dessutom träna igen. Det är Step som står på schemat, såå roligt.
Vet dock inte om det blir Stepmuskel eller Stepdance. Båda är bra på sitt sätt.
Jag hoppas det är grym musik iaf så vi får dansa loss ordentligt :)

Nu ska jag krypa ner och se ännu ett avsnitt av Schulman Show, riktigt bra måste jag säga.
Godnatt mina vänner!


Im so happy happy happy :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skönt att du mår bättre igen :)

2011-02-24 @ 09:04:00
URL: http://eveast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0