Träning v.6

Måndag: Gym på morgonen, Spinning 55 min på kvällen.
Tisdag: Löpning 5km och gym.
Onsdag: Ännu oklart.
Torsdag: Morgonspinning 40 min och gym.
Fredag: Löpning 5km och gym.
Lördag & Söndag: Vilodagar.

Som ni ser har jag inte riktigt spikat träningsveckan jag har framför mig men imorgon blir det i alla fall en gymsväng på morgonen och spinning på kvällen. Blir grymt bra start på veckan.
Onsdag är jag öppen för förslag. Vore kul att pricka in något Step- eller Zumbapass.
Det är lite svårt att planera fullt ut eftersom jag inte vet hur jag ska jobba i veckan. (Vikarierar de dagar jag inte har skola).

På lördag ska jag vara barnvakt tillsammans med två kompanjoner så bara det blir ju som ett heldagsträningspass och på lördagkväll ska vi dra på dansskorna och gå på lokal så då lär det bli soffhäng på söndag.

Hur ser era träningsplaner ut för v.6?


Kommentarer
Postat av: Alva

Trevlig träningsvecka! Min träningsplan ligger på bloggen, hihi :-)

2011-02-06 @ 23:23:54
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0