Stopp

Jag somnade mellan 1 och 2 inatt och sen har jag drömt och yrat hela natten, vaknat och somnat, svettas och frusit. Jag vet inte vad det beror på men när väckaren ringde 6.20 så gick jag upp i tron om att jag skulle på spinning. Huvudet dunkade, mest troligt pga sömnbrist.

Jag tyckte det kändes som årets svek att inte gå på spinningen eftersom jag bestämt träff med Anna men jag var tvungen att lyssna på kroppen och den sa stopp. Det kändes inte som att ett spinningpass skulle gynna mitt välmående just då så jag fick helt enkelt ställa in och krypa ner i soffan.

Det känns lite bättre nu men jag har fortfarande huvudvärk och känner mig lite illamående. Hoppas hoppas jag inte får en till förkylning, är ju inte ens helt frisk från den förra.

Aja nu är det bara att dra på alla miljoners ytterkläder och bege sig till tenta. Efter det sitter jag antingen kvar på skolan och pluggar eller går hem och kryper ner under täcket, vi får se hur jag känner mig.

Avvaktar med träning, eventuellt att jag känner mig bättre ikväll.
Ha en härlig torsdag mina vänner!


Sliten med knäckebröd och keso...det enda jag lyckats få i mig idag och jag som äter dunderfrukost jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0