Spring sprang sprungit

Idag blev det 5km på löpbandet. Kändes bra men det gick sakta i början, hade kunnat få en bättre tid. Jag kommer alltid på där i mitten någonstans att jag vill ju springa under 30 minuter. Idag blev det knappt, sprang på 30 minuter och 30 sekunder och då fick jag spurta hela sista kilometern.
Nästa gång ska jag springa snabbare redan direkt.
Konditionen känns på topp nu men det är ju vaderna som spökar som vanligt...

Blev en snabb sväng i gymmet också.
1 benövning, 1 bröstövning och en omgång för magen med raka, sneda situps.

Det är kul att springa har jag kommit på, det ger ett glatt humör :)

Nu är det plugg som gäller sen Sofias änglar...bästa programmet just nu.
Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0