Slowstep

Passet idag var lite sisådär.
Jättekul och skönt att träna igen men blev lite besviken.
Det var som ganska segt på något sätt.
Jag blev såklart svettig och trött men det gav inte den där kicken som step brukar göra. 
Jag antar att vi är väldigt bortskämda med riktigt bra instruktörer som fyller salarna till sista plats och idag var det kanske hälften så mycket folk och inte alls särskilt peppad instruktör.
Aja jag fick ju iaf röra på mig och det är ju alltid skönt.
Nästa torsdag blir det Stepdance istället för Stepmuskel, det ser jag framemot för då är det alltid proppfullt med folk, över 100 pers i en sal med bästa instruktören och bara en massa dans till grym musik, längtar redan!

Nu har jag precis packat för en helg hos mina föräldrar.
Ska bli så himla skönt att åka hem och ta det lugnt och umgås med familjen.
Det blir fullt hus, 10 personer som ska samsas om utrymmet, myyys!
På träningsfronten lär det bli flera promenader om jag känner familjen Mikaelsson rätt. Morgonpromenad med mamma och pappa både lördag och söndag är en tradition som man knappast bryter för lite kyla eller snö :)
Kanske att det även blir någon joggingrunda med syskonen, brukar dock bli lite tävlingsaktigt så vi får se om vi pallar trycket ;D

Vi hörs i helgen, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0