Skoångest!!!

Alltså jag och skor...nu undrar jag om dessa är för stora för att jag gick upp en storlek över min normala, kan man vara veligare??? Är så rädd att de ska glappa i hälen nu när de är lite större.
Ska testa dem på löpbandet imorgon i alla fall och då bara måste det kännas bra, annars vet jag inte vad jag tar mig till. De är sjukt rosa men jag måste börja intala mig att det inte spelar någon roll eftersom de passar så bra på min fot. Okej såå gör vi, de passar och det gör inget om de är fula....så får det bli :)
Bered er på en färgchock, taaadaaam:

Kommentarer
Postat av: marie

jag gillar dem mycket, hoppas se dem på mycket framöver!

2011-02-04 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0