Schlagerblogg

Okeej, kan ju inte låta bli att kommentera kvällens Melodifestival.
Jag kunde lika gärna haft en schlagerblogg som en träningsblogg för jag är nämligen en riktig schlagernörd och jag tycker det är sjukt roligt att det har dragit igång igen.

Kvällens finallåtar var ju riktigt bra och de kommer bli dunderbra att träna till.
Jag säger bara DANNY, ooooh lala!

Okeej nää, schlagerblogg var inte min grej. Jag dregglar ju bara över snygga mellopojkar och diggar bara discodängor, skulle bli så enformigt. Jag håller mig till träningspeppen.

Dags att krypa ner i sängen och läsa lite Fitness Magazine innan John Blund kommer på besök.
Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0