Pitepalt

Som den äkta norrlänning jag är så tycker jag palt är supergott.
Idag blir det dagens middag tillsammans med keso, lingonsylt och rivna morötter.
Det blir som ni kanske förstår ingen träning för mig ikväll. (Palt är inte den optimala uppladdningen)
Jag ska istället spendera tid med en av mina närmaste vänner som jag inte träffat på superlänge.
Kanske att det blir en Chailatte nere på stan, lyxtorsdagen fortsätter :)
Att spendera tid med mina vänner är det bästa jag vet och idag är det precis vad jag behöver istället för ett träningspass på Iksu. Vilo- och egodag helt enkelt.

Gillar du palt?

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag tror aldrig att jag har ätit plat. Vet inte ens vad det är riktigt...:-P Haha

2011-02-17 @ 20:12:25
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com
Postat av: Pia

Jag gillar ju inte palt och det är nåt man verkligen får skämmas över då man bor här uppe i norr. Alla blir helt chockade o tror att man är dum i huvet då. "Va?!! Gillar du inte PALT?!"

2011-02-17 @ 23:26:58
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0