Oooops igen

Alltså ursäkta men jag har ett litet spinningflow.
Passet idag gick riktigt bra men det var tungt, jisses vad benen och flåset fick jobba.
Nu är det så att jag ska visst på morgonspinningen imorgon, 3e dagen irad det blir cykel men imorgon har jag inget val. Det är en kompis som ska hålla sitt första pass någonsin på Iksu och då måste jag ju supporta.
Ser framemot det :)

Efter träningen idag blev det en svängom med pilatesbollen här hemma, måste verkligen öva på min balans när det gäller tillexempel plankan på bollen, men träning ger ju färdighet har jag hört?! :)

Nu blir det temys med tjejerna, guld att träffas såhär mitt i veckan.
See you later!


Jag & mina fina i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0