nybadat?

Alltså på spinningen idag så kunde man tro att jag tagit ett bad istället för att träna, jag var så sjukligt svettig.
Passet gick bra men det var slitsamt, jag kände att min förkylning inte helt gått ur kroppen för jag hade som en konstig känsla hela passet, lite lätt ont i halsen samt snorig. Det är dock väldigt ytligt men imorgon blir det ingen konditionsträning för min del, eventuellt lite crosstrainer men det blir lugnt.

Jag kan dock aldrig gå på ett spinningpass och "ta det lite lugnt", oavsett dagsform. Finns nog inget som peppar mig så mycket som en bra låt och en spinningcykel, då är det bara att trampa på och låta svetten rinna.

Imorgon kör jag ett gympass, inget discogym denna gång utan det ska bli rejält.
Det jag vet nu jag ska köra är ben, bröst och mage sen kommer jag ju säkert slänga in något mer också när jag är på plats.

Vad kul med några kommentarer idag, det uppskattar jag jättemycket.
Kommentera gärna om det är något särskilt ni vill att jag ska skriva om eller något ni tycker jag borde strunta i att skriva om?  All feedback är välkommen :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0