Minirunda

Det blev en minirunda att springa idag.
Jag måste tyvärr skylla på vaderna (som alltid). De stummade till och krampade nästan direkt, otäckt vad ont det kan göra. Det går som inte stretcha heller för jag kommer inte åt där det gör ont, massage/trycka ut muskelknutar är bästa medicinen. Jag ska även hämta ut mitt liniment imorgon eller på fredag och det brukar hjälpa ganska mycket faktiskt.

Förövrigt var det skönt att jogga, kan inte säga springa egentligen eftersom jag lufsade på :)
Konditionen känns riktigt bra faktiskt, får nog tacka alla pulstoppar på spinningen och låren var starka, kanske för att vaderna var så svaga.

Skönt att få lite frisk luft iaf även om det blev en liten runda på ca 20 minuter. Bättre än inget ser jag det som.

Imorgonbitti blir det spinning 40 minuter.
Kan även bli styrketräning på eftermiddagen/kvällen.

Dags att sova, väckaren ringer 6.20...GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0