Kniven i strupen

Det har inte skett några mirakel idag.
Jag känner mig riktigt risig tyvärr.
Halsen gör så ont så det känns ungefär som att jag har en kniv i halsen konstant.
Huvudet värker och känns ballongaktigt.
Firade in förra måndagen med magsjuka och nu det här....behöver jag säga att jag blir less.
Har jag världens sämsta immunförsvar eller vad är det frågan om?
Soffhäng hela kvällen och förhoppningsvis en pigg och glad Ida imorgon för då ska jag vara med bästa vännen som är på besök i stan, jag har även en hel del plugg att göra....snälla snälla, låt mig vara friskare imorrn!
Over and out...

Kommentarer
Postat av: Alva

Neej, vad tråkigt! Hoppas du blir bättre snart!!

2011-02-28 @ 19:08:10
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0