Hemmaträning

Soppan blev riktigt god, kanske jag är påväg att bli sveriges nya mästerkock?! :)

Det blir ingen mer sväng på Iksu idag men jag ska träna lite här hemma.
Armhävningar ska det bli och övningar med pilatesbollen samt en minut eller fem med hopprepet, det är sjukt jobbigt tycker jag :)
Känner mig fortfarande rätt sliten i kroppen, blir perfekt med två vilodagar i helgen, både lördag och söndag blir träningsfria.

Imorgon sticker jag till Iksu direkt efter jobbet för att förhoppningsvis få tag på ett löpband eller en crosstrainer också blir det en gymsväng. Jag och Josefin har bestämt att vi ska göra ett gymschema, så vi har koll på vad vi tränar och hur vi utvecklas, det blir perfekt.

Vad gör man en kväll när man inte hänger på Iksu då?
Joo, man pluggar...kul jul?



Hemmaträning förra veckan...

Kommentarer
Postat av: Keron

hemmaträning är nog så bra! och program är också bra! annars står man där och tar samma övningar varje gång typ!

2011-02-10 @ 21:06:34
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0