Godmorgon!

Vilken start på morgonen, superbra spinningpass. Lina gjorde en riktigt bra debut på Iksu.
Jag hade dock fått ett jobbsamtal och det visade sig att de hade dubbelbokat på förskolan idag och att den andra tjejen hade åkt buss från någon by utanför Umeå så jag blev utan jobb men jag får visst betalt ändå för de hade redan tillsatt alla platser för dagen. Inte mig emot :)
Jag ska alltså plugga idag sen ska jag ner på stan och träffa mamma för en lunch, såå trevligt!
Jag ska även lämna igen mina löparskor som jag köpte förra veckan, de är för små :( Eller jag vet egentligen inte om de är för små, de sitter tight men det kanske är skönare att de gör de än att de glappar? ÅÅh jag vet inte, hur brukar ni ha era löparskor? Brukar ni ha utrymme framme vid tårna?  Hjääälp mig!
Hoppas, hoppas att jag hittar nya för jag vill verkligen börja springa nu.
Rosa är ju ingen hit egentligen men jag har börjat gilla dessa ändå...ååångest om jag ska behålla eller inte. För små eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror de är för små!

2011-02-03 @ 09:28:21
Postat av: marie

Jag fick tipset att inte har för små, så känner du så -byt!

2011-02-03 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0