Godkväll!

Hej på er!
Ursäkta för dagens bloggtorka, skärpning skärpning.
Jag har jobbat hela dagen, ätit god middag och slappat i tv soffan.
Vad hände med träningen tänker ni??
Jag kom helt enkelt hem för sent för att orka träna. Att spendera fredagskvällen på gymmet var inte lockande precis.
Det kan vara lite förändringar i bloggen på G, en eventuell flytt till ett annat nätverk är på ingång. Ska bara ordna, fixa och dona lite.
Kommer bli så grymt när det väl är gjort.
Jag återkommer om detta så snart jag vet något.
Imorgon kommer träningspepp, för nu är jag verkligen verkligen PEPP!
Har bara lite beslutsångest om jag ska gå på spinning imorgon eller om jag ska entra löpbandet? Det som är spikat är iaf att det blir överkropps styrka i kombination med något av ovanstående.
Löpning eller spinning? Vad röstar ni på?

Kram godnatt


Kommentarer
Postat av: Keron

Låter spännande med bloggflytt! Vart bär det av?

2011-02-19 @ 11:03:26
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0