Frisk luft!

Idag ska jag minsann ge mig ut i världen.
Jag ska ta en promenad och förhoppningsvis hämta min cykel om den står kvar efter helgen.
Egentligen behöve jag handla också men tror jag ska undvika det tills de 48h gått så jag inte smittar folk. Känns inte så shysst att gå på Ica om jag nu mot all förmodan skulle smittas.
Idag ska jag iaf leva som en vanlig människa, inte bara hänga i tvsoffan som de andra dagarna.
Jag ska städa bort sjukan och plugga.
Jag längtar att gå på universitetet, jag längtar att jobba. Tänk vad två dagar inom lås och bom kan göra.
Hoppas ni får en fin dag!
Inte riktigt sådär fräsch idag, men nästan ;)  Sommar sommar sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0