Dagens träning

På gymmet idag körde vi 2 st bröstövningar, 1 axelövning samt armhävningar.
Efter gymmet var det dags för spinning 55 minuter, jag kände redan innan vilken benvärk jag hade efter lördagens löpning och gårdagens spinningpass. Det gick trots det ganska bra men det var slitigt, mjölksyran låg och lurade mestadels. Känns alltid lika bra när jag lyckats genomföra hela passet och gett allt jag kunnat även fast det var sjukt jobbigt.

Jag hade sedan turen att bli bjuden på god middag. Fisk och potatismos med suupergod sallad.
Vilken vardagslyx att gå på middagsbjudning. Kalas blev det sedan, proppmätt efter den utsökta middagen satt en kaffekopp bra och jag behövde inte ens kämpa för att hålla mig borta från kakor och bakverk.

Nu väntar sängen och inväntan på att vikariebanken ska ringa och väcka mig imorgon, hoppas hoppas jag får mig ett jobb inom cykelavstånd.

Godnatt mina vänner, imorgon väntar löpbandet på ännu en omgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0