Återhämtning

Det blev spinning ändå, var så peppad på det vanliga måndagspasset så fick ersätta det med ett annat. Tyvärr inget pass som jag gillar särskilt mycket men det kändes bra ändå.
Jag har fortfarande en grotesk träningsvärk efter min lilla löpsväng. Eller träningsvärk är nog fel ord, jag har värk i mina vader, soooom vanligt. Jag får muskelknutar och hela vaderna blir som två stora klumpar...
Spinningpasset var ganska mycket sittande och tung belastning så att låren fick kämpa rejält, det blev endel mjölksyra i vaderna men det gick att kämpa igenom.
Passet kändes lite som ett återhämtningspass. Imorgon blir det att köra spinning igen, gasen i botten i 55 minuter :) Lite styrka ska jag också pricka in.

Jaa ni ser ju, veckans schema har redan ändrats men det är för att mina kompisar skulle gå på spinningen och då vill jag ju haka såklart, är ju så skoj att träna många, vi kniper nog en hel rad i salen, nästan.

Skjuter upp löpningen till på onsdag istället då, nu skriker mina vader av lycka :)

Nu ska jag sova, är så sjukt trött.
Hoppas ni haft en bra start på veckan, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0