Yey!

Bodypumpen gick hur bra som helst.
Jag kände mig stark och kunde öka på biceps- och axellåten.
Eventuellt att jag kan öka på ben nästa gång också. Riktigt kul att känna mig stark.
Efter bodypumpen sprang jag intervaller i 20 minuter på löpbandet. Bara på ren och skär vilja, kroppen ville nog helst bara ligga ner och vila men huvudet ville köra på lite till.
Jag tänkte först köra i 10 minuter, sen 15 minuter och just efter de 15 minuterna började "Give me everything" spelas....då går det ju bara inte att ge upp och sluta springa så jag kämpade på i 20 minuter.
Kände mig riktigt bra efteråt och åt en välförtjänt middag här hemma.
Bra avslut på en annars ganska kass tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0