Slut som artist

Från att inte ha tränat något alls förra veckan chockade jag kroppen idag.
50 minuter intervallspinning + 1,5 h powerwalk nu på kvällen. (Sååå fint vid Gärdet och Djurgården i kvällssolen)
Så himla skön känsla i kroppen nu, heeelt slut.
Jag kommer sova så himla gott inatt.
Nu tror jag att jag bestämt träningsställe också, troooor, hur svårt kan det va?
Lutar åt Sats just nu, finns ju typ överallt...
Ska sova på saken och kanske kanske köpa kort imorgon då.
Ciaoo och godnatt
?????????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

testa att provträna där, det brukar man få göra en del! kanske testa några klasser också. en del instruktösbloggare tar gärna med läsare så att de får testa. det som är bra med sats är att de har många bra instruktörer (och en del dåliga...) - och att de finns överallt såklart. :) vilket kommer du träna mest på?

2011-08-01 @ 23:49:36
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Keron

Haha, det vänder fort!

2011-08-02 @ 09:00:20
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu har jag köpt på SATS, blev less på min beslutsångest och vill bara komma igång och träna. Jag bara hoppas det blir bra! Just nu kommer jag träna mest på Sats Stadion eftersom jag bor precis bredvid men ska flytta söder om stan så blir något annat längre fram. Jobbar nära Sats Stureplan så kan eventuellt bli något besök där. Vi får se helt enkelt vad jag gillar mest. Några tips på bästa SATS?

2011-08-02 @ 18:13:49
URL: http://idmisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0