RPM!

Idag har jag varit på ett spinningpass på Sportlife.
Jag är på jakt efter det perfekta träningsstället och provar mig fram.
Sportlife får stort plus för mycket trevlig personal, direkt jag tittade in genom dörren kände jag mig välkommen. Spinningpasset var ett RPMpass, dvs intervaller. Shiiit så jobbigt men shiiit så roligt :)
Vad jag har saknat spinning alltså!
Jättekul att träna igen.
Nu ska jag fortsätta denna hurtiga måndag med en promenad med Cissi.
Vi hörs sen!
Ciaaoo
Nöjd och aningens trött efter passet.

Kommentarer
Postat av: Keron

Jag är också sugen på sportlife... men man jämför ju allt med iksu så det är ju lite svårt att bestämma sig...

2011-08-01 @ 22:01:08
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0