Premiär på SATS

Nu har jag vistats i SATS lokaler för första gången.
Lite förvirrat eftersom jag inte hade koll på vart någonting fanns och så vidare.
Fick prova mig fram lite och leta mig fram till olika rum. Negativt var att jag inte fick någon i personalen som visade mig runt, det hade jag liksom tagit för givet men tydligen var det inget som kom automatiskt och jag frågade inte.
För mig blev det lite uppvärmning på crosstrainern och sedan biceps och bröst. Kände mig sliten i kroppen (förkylning på väg kanske...) därför nöjde jag mig med dessa två muskelgrupper.
Lokalerna kändes i alla fall mycket fräscha och det var ljust och fint med stora fönster och högt i tak.
Blir intressant att se olika anläggningar och skillnader och likheter mellan dem.
Någon här i Stockholm som har något särskilt SATS att rekommendera?


Ny väska samt dagens outfit som blev rosa och vit.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gillar sats Hötorget, Regeringsgatan och st eriksbron :) hört att horstull ska vara bra också

2011-08-03 @ 10:37:23
URL: http://actionj.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0