Kvalitetstid

Ikväll har jag haft riktig kvalitetstid med min goda vän Sandra.
Vi åt middag på Vapiano i Gamla stan och sen letade vi upp ett mysigt café och fortsatte sitta och prata en massa. Supermysigt och trevligt att hinna prata om allt som hänt här i livet och planera lite inför framtiden.
Efteråt tänkte jag vara hurtig och begav mig till Sats.
Jag kände redan innan att magen inte mådde hundra och jag kände mig slö men tänkte att det går nog över så snart jag börjar träna, tji fick jag....efter 2 km på löpbandet sa kroppen bestämt nej och övervägde att kräkas...jag gav då upp och kände att det var bäst att lyssna på kroppen idag. Jag gav magen en omgång med Coreövningar sen var jag nöjd. Hade inte tänkt träna idag så det lilla blev bonus.
Imorgon tar jag nya tag med en rejäl omgång i gymmet.
Mest nöjd är jag med all ny positiv energi jag fick av Sandra, det behövs verkligen vissa dagar.
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0