Great Gröt!

Idag fick jag provsmaka Axas nya snabbgröt Great.
Jag valde smaken Blueberry Apricot men ångrade mig när jag kände den ljuvliga doften av äpple och kanel.
Det var i allafall en mycket god gröt och jag kan faktiskt tänka mig att äta den.
Gissningsvis är den väldigt dyr i jämförelse med att göra egen havregrynsgröt men någongång kan man ju lyxa till det. Jag har ingen koll på sockermängd osv men den kändes fräsch och nyttig enligt mig.
Nu är jag nyfiken på att testa äpple och kanelsmaken.
Ska kika i butik vad det kostar och vad den egentligen innehåller.
Nu ska jag snart avsluta denna dag.
Dags för ny arbetsvecka imorgon samt ny träningsvecka.
Måndagsspinning på SATS Stadion står på schemat.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-08-22 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0