Gottcenter vs. Satscenter

Kom precis från Sergelbion. Shiiiit så rolig film, i klass med Baksmällan.
Det blev även ett besök på Gottcenter T-banan Hötorget, ojoj vilket farligt ställe. Tur jag sällan är på bio och alltså sällan har vägarna förbi detta.
Nu ska jag ta och gå ner till SATS och se hur stark man egentligen blir av att trycka godis och titta på film i 1,5 h. Tror det kan göra underverk för styrketräningen ;)
Jag gillar en blandning av allt. Självklart försöker jag äta nyttigt så jag får ut bästa möjliga resultat av min träning men idag blev en dag att synda och det gör inget. Så länge det inte sker alltför ofta är jag nöjd och glad.
Balans kallas det va :)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0