Cyclingpuls??

Tänkte gå på spinning idag på Sats men sen läste jag om passet att man ska se sin pulsnivå på en skärm längst fram i salen och då blev jag livrädd, ska alla se min pulsnivå?!? Det lät ju weird och läskigt.
Någon som testat denna klass och kan göra ett utlåtande om hur det är??
Nu blir det iaf inte av idag, jag gå till gymmet istället samt att jag tänker springa lite på löpbandet och ta en promenad vid Gärdet och Djurgården. Frågan är bara i vilken ordning jag utför detta. Löpband och gym först eller promenad. Tror jag gör det i den ordningen jag skrev det. Promenaden kan bli som nedvarvning.
Ha en fin lördag mina vänner!
Jag dricker C-vitamin på morgonen, vet inte om det är psykiskt men sen jag började med det har jag sluppit vara förkyld.

Kommentarer
Postat av: Keron

Jag har kört indoor walking med puls. Är så många pulsmätare och man fokuserar bara på sin egen så du har inget att oroa dig för :)

2011-08-06 @ 10:32:51
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Ida

Då kommer ju givetvis nästa fundering, man måste alltså ha en pulsmätare för att delta i denna klass?

2011-08-06 @ 16:24:07
URL: http://idmisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0